Bastan söyleyeyim doktora yarın götürcez ama merak ettim belkı bebeğinin basına gelmiştir. Bebeğinm 4.5 aylık, sol gözünde ara sra kısıklık ve kapağında hafıf kızarıklık oluyor. Çapaklanma yok ama.. Ndn olabılır kı ya :/hafif şişlik de oluyor her zamn değil ama son zamnlarda sıklastı