Mickeylina Merhaba kızlar doğum günümüz yaklaşıyor hazırlıklar başladı haliyle sizce bunlardan hangisini yaptıralım kararsız kaldım belki siz bana yardım edersiniz şimdiden teşekkür ederim. 💕
Eminos Mickeylina hic birisi hediye yapmayin kimseye zaten pasta ikramlik birsuru sey hazirlaniyor bu yaptirilan hediyelikler illaki atiliyor parana yazik yani 2 yas dogum gunu yaptim dis bulguru yaptim ogluma boyle seyler yaptirmadim hatta bebek dogdugunda da yaptirmadim seker cikilata yaptirdim tmm
mirayilknurtolga Mickeylina kızımın doğumunda sukulent, 1.yaş gününde bileklik dağıttık biz en azından kullanılacak şeyler. Mesela düğünümde de top tohum dağıtmıştım. Herkes tohumları dikip büyüdüğünde resimlerini yollamıştı, çok güzel bir duyguydu 🥰
FZC Mickeylina kime yaptıracaksın peki @denizz06 onun insta sayfası var bu işleri yapıyor bir bakarsın istersen
Mickeylina Eminos Ama bunlar atılacak şeyler değil kullanılacak şeyler hem ailemize kadar yaptırıcaz ve eminim onlar bu hediyeleri özenle kullanıp yada hatıra olaraktan saklayacaklar tabi sizin düşünceniz saygı duyuyorum. 🌸
Eminos Mickeylina sadece ailenizse cam sisede kolonya yaptirin guzel olur arkadasim boyle yaptirmisti onu kullaniyorum ben ama magnet filan uzak arkadas akrabalarin verdiklerini attim valla dolapta kalabalik oluyor bi zaman sonra
Mickeylina mirayilknurtolga Onlarda güzelmiş aslında bu ankette olanlarda kullanılacak şeyler zaten ailemizle kutlayacağız ve onlara vereceğiz onların özenle kullanacağını yada hatıra olaraktan saklayacağını düşünüyorum bu söylediklerim ne zamandır hevesim o yüzden galiba vazgeçemiyorum bu arada önerileriniz için teşekkür ederim.🥰
Mickeylina Eminos Dediğim gibi ailemiz olacağından onların özenle kullanacağından yada saklayacağından eminim ama düşüncelerinize saygı duyuyorum teşekkür ederim.