Kızlar iğne kullanıyorum korunma yöntemi olarak günde 2 3 damla şeklinde kanama oluyor bazen kırmızı bazen kahverengi geçen ay bu durum uzun sürdü şimdi oruç da tutamıyorumbu şekilde oruç da tutsam kabul olmuyor değil mi? resmen vicdan azabı çekiyorum günde 2 3 hatta bazen 1 2 damla şeklinde benim gibi bu durumda olan var mı? 😞