Bebeğim 1 aylık oldu önceleri kakayı sık yapıyordu şimdi 3 4 günde bir yapıyor normal mi çişli bez sayımız günde en az 6 yı buluyor birde ıkınıyor diye gaz damlası vermiştik biogai o etkilemiş olabilir mi yoksa normalmi sadece anne sütüyle besleniyor