Gulbursa16 b benim kızım da geç desteksiz oturdu,keyfine düşkün yere devrilir atardı kendini :) 11 Aylığız bu arada 12 kg ,dönmesi de geç oldu ,her ay Dr gidiyorduk gayet gelişimi güzel olduğu için takmadım ben de zamanını bekledim emeklemiyor da,şu an sıralamaya başladı mesela her bebek aynı değil aslında gelişimi normalse hepsininin beceri zamanı farklı ,başını dik tutuyor ve oturuyorsa sorun olacağını sanmıyorum, bol bol yüz üstü bırakın önüne sevdiği şeyleri koyun çabalar döndükçe zaten hoşuna gidecek devamlı yapacak :)mutlulukla , sağlıkla büyüsün 🌸