Mirac_21032019 3 yaşına girdik cok sukur.3 yaşa girmemizle degisik degisik huylar edindik.Kendini öptürmez oldu optugumuz zaman hemen siliyo optugumuz yeri.Herseyi koklar oldu.Dunden beride devamli gozlerini kirpistiriyo.Warmi bu durumlari yasayanlar.
03032014 Mirac_21032019 olur öyle şeyler benim kızım 2 yaşında onun da var mesela öpünce oda siler evde bi siyah terliğim var onu kesinlikle bana giydirmez ama aslaa çünkü kendinin miş vs vs 😅😅
Pamukhanim Mirac_21032019 benim miniğim 1 yaşında kafamıza toka taktirmiyo. Yerde aslabisey durmayacak alınacak ordan🥰
Divayorgun Mirac_21032019 bu göz kırpıştırma oğlumdada oldu. Dr a gittik korona geçirip geçirmediğini yakın zamanda ateşli hastalık geçirmediğini sordu. Ekran tablet yasakladı göz damlası kullanıyoruz. Geçmezse araştırma hastanesine yönlendirdi
Mirac_21032019 03032014 şu göz kirpmata taktim bugun goz doktoruna goturucem bi baktirayim gözde sorun yoksa tik yapmasindan korkuuorum
PembePelikan Mirac_21032019 benim oğlumda bir ara gözlerini sıkıca kapatıp açıyordu, oyun yapıyordu bu şekilde sonra zamanla unuttu bıraktı
Mirac_21032019 Divayorgun yakin zamanda bi ust solunum yolu enfeksiyonu gecirdik ama bilemiyorum.Dikkat ettim bişeye daldigi zaman yapmiyo boşta kalinca yapiyo artik kendinide guzel ifade edebiliyo acıyomu ağriyomu diye soruyorum hayir anne diyo.Yemek yeme haricinde tabletle işi olmaz sıkılır kalkar zaten.Bakalim ustune dusup hatirtlatmak tekrarlamak istemiyorum belki zamanla unutur.