2bebelianne__ Siyahtan çok sıkılmıştım ve akmıştı kızlar dün eşimde bir sürpriz yapıp ben çocuğa bakarım sen git kuaföre dedi ve sonuç bu 👍🏻😍 nasıl olmuş sizce 😅💇🏼♀️
Toprakseyran 2bebelianne__ çok güzel görünüyor güle güle kullanın🥰 bende birkaç ay sonra boyatacağık ama saçınızın rengini biliyormusunuz Bi kuaförüm sorsam bende 😆🌼
2bebelianne__ Toprakseyran Aslında ben soğuk sarı istemiştim ama daha önceden kızıl ve siyah kullandığım için Tatlı bebek sarısı oldu🥰
Belcim30 2bebelianne__ çooook güzel olmuş bende yazın kendime bu sürprizi yapcam bu tonları seviyorum şık duruyor
Gizemlim 2bebelianne__ bende yakin zamanda boyatmayi dusunuyorum cok begendim. Hangi ildesiniz hangi kuafor yakinimdaysa bende gideyim😀
2bebelianne__ Gizemlim Hiçbir kuaför istediğim sarıyı yapamamıştı canım mersinde yaşıyorum kuaför engin uysala gittim ınstagramdan yaptığı saçlara bakabilirsin 🥰