bullshit bebeğim 7,5 aylık geceleri asla uyumuyor 10 dk arayala gece 20 den fazla uyanıyorum. artık tükendim. altı temiz karno tok banyo yaptırıp uyutuyorum ama yok yani ne denediysek olmadı. böyle bir durumda olan var mı
leopar bullshit olmaz mı offff 3 buçuk yaşındaki kızım 6 buçukta kalktı küçüğü 7 de şuan sersem gibiyim ve gecede uyutmadı :(
Glsn7581 bullshit güzel anne anne Rahmi sesi var o bebekleri rahatlatıyor hatta geçen gün 1 yaşındaki kızına böyle uyutan da varmış Bir de internete bebekler için rukye yazın dinletin geçen çok ağlıyordu çaresiz kaldık biraz daha iyi geldi sakinleştir sora uyudu
leopar bullshit saol cnm sizede Allah sabır versin uyusadq kiçili küçüğü az uyusam dşye gözüne bakıyorum
Yoruldum bullshit 6. Aydan sonra gece banyo yaptırıp yatırmak uykularına dalma güçlüğü yapabiliyor bazı bebeklerin bir deneyin . Daha erken bir saate alın banyoyu . Benim bebeğim de tam 7.5 aylık aynen dediğiniz gibi 2-3 gecedir 15-20 dk da bir ağlayarak uyanıyor yeni diş geliyor muhtemelen çünkü diğerlerinde de böyle olmustu .
Milamom bullshit Benimde 5 aylık kızım öyle sürekli uyanığım bazen hiç uyumadan devam ediyorum güne 2 yaşında bi kızım daha var. Doğduğundan beri böyle doktorunun onayıyla anason vermeye başladık az da olsa faydasını gördük durum çığrından çıkınca doktorumuz baybay nıght uyku damlasını verin dedi günde 3 kere 10 ar damla veriyoruz ama birde diş çıkardık bu arada
Cnskbskl Milamom benim bebeğimde 4bucuk aylık aynı şekilde ya uyumuyor yada çok fazla uyanıyor. Uyku damlasını nekdar süre kullanicaksiniz hergun vermenin zararı varmı acaba bnde aldım damladan
Barannm_ bullshit evet bizmki uyusu berbatt 6 aylik 1 aylikti basladi erkek çocugu uykusu sevmiyor sonuc bu diş, atak, gaz sancisi, vs. Degilll uyku sevmiyoruzz
Kapadokya-mom1 bullshit aynı bizimde öyle 7 bucuk aylık bende artık ölücem uykusuzluktan hiç dişimiz de çıkmadı sanırım diş
Haticekablan bullshit 14 aylik benimde kızım doğduğundan beri uykuya hasret kaldım aylarca uyusam şikayet etmem her gece uyanıp 2,3,4 saat uyanık kaliyo bende her yolu denedim ama hiçbir çözüm bulamadim
Eessiinn bullshit Yani destekli uyutuyorsunuz bu durumda çok sık kalkması normal. Benim bebeğim de emerek uyuyordu asla başka şekilde uyumaz diyordum mecbur kalınca uyku eğitimi verdim şimdi kendi uyuyor. Asla demeyin biraz sabır ve tutarlı davranışlarla bebeğinize doğru uyuma yolunu öğretebilirsiniz.