Merhaba anneler. Sizin bebisler ne zaman konuşmaya başladı. Benm bebeğim 14 aylık oldu hala bir kelimesi yok artık üzülmeye başladım. Önceden meme diyordu bir onu da bıraktı soruyorum cevap vermiyor istediği zaman yanıma geliyor sadece. Başına gelen var mı acaba bebeği böyle geç konuşan. Normal mi acaba bu durum? 😔