Sevmmm Hanımlar günaydın. Bugün kontrol var götüreceğim boy kilo ölçümü ve aşısı var . Ama kan sayımı yapılacak mı acaba ondan emin değilim . Sizde yapıldı mı?
buselidunya Sevmmm Sağlık ocağına götürüyorsanız eğer, aşı ve kilo-boy takibi haricinde başka birşeyine bakılmıyor biz de böyle olmuştu yani🙃
Eliftznogr Sevmmm 9 ayda yapılmadıysa yapıyorlar ama sağlık ocaginda yapmiyolar. Sizde iştahsızlık var mı benim bebegimde 12.5 aylık iştahsızlık başladı çok yoruyor beni
Maviskizimm Sevmmm yakın zamanda kan tahlili yaptılarsa yapmazlar.kilo boy kulak muayenesi bizim doktorumuz göz doktorunada gitmemizi önermişti ne olur ne olmaz diye kontrol için.
Geleyto Bizim dr umuz çıplak ayakla yürütüp yürümesine baktı doğru basıyor mu diye. Göz muayenesine yönlendirdi 1 yaşında tekrarlanması gerektiği için. Kan sayımı va istemedi.