adastra btlkrnaz55 Kızıma da oğluma da Lcden aldım ☺️ https://imgyukle.com/i/E0OHrG https://imgyukle.com/i/E0OYbf
2cocukannesi__ adastra kız havalar sıcak mı olur ya bende biraz hafif kalın birsey aldjm neyse havaya göre bakarım artik
tatlibiranneo btlkrnaz55 Trendyoldan alacağım eşimin istediği bir takım var onu alacağım https://ty.gl/oxc54x30mp Bu
leopar btlkrnaz55 lcw den aldım ikisine kolsuz giydirmem şimdi uzun kolu gömlek şort aldım havaya göre çorap giydiririm
Zlm btlkrnaz55 ben almam heralde zaten burda bı kayinvalidemler var güzle birşeyler giydiririm dolaptan bı kot pantolon birde gömlek güzel olabilir belki bide papyon bence sirin duruyo
sheesyelllow btlkrnaz55 geçen hafta doğum günüydü gömlek aldım papyonlu askılı çok tatlı ufak adamdan aldım belki yeni bı kot pantolan alabilirim
Zeliff btlkrnaz55 ne alacağıma karar verdim ama icraat yok şimdilik 😅 önü ayicikli denim jileler var ya onlara heves ediyorum. Altına spor ayakkabı içinede uzun kollu bluz hava sıcak olursa tişört.