Kızlar 2 aylık bir bebeğim var. Nerden kaotik bilmiyorim çok kötü ishal ve kusmam var. Pattaes haşlaması muz gibi şeyler etkili olmadı, o kadra kötu bı hal ki. Emzirdigim için ilaç da kullanamıyorum, diafurly diye ishal ilacı buldum evde ama emin olamiyorim.
Önerisi olan var mi