Babykaraniko aslında düzene binmis olması lazımdı şimdiye kdr benim bebegik 2 ay 16 günlük gündüz uykusu çok güzel uzun süreli uyuduğu da oluyor ama geceleri 11 12 gibi iyice iki göğsünü de emziriyorum biraz oynayıp iyice yoruyorum benimle uyuyor gece belki 3 de bir kere kalkarsa yoksa da 6 da beraber uyanıyoruz gece bu süre zarfında açılmasın diye bazen uyku arasında mama da veriyorum ama çok açılmıyor sanki aslında sana bağlı onun düzeni bir iki derken alışıyor bebekler hemen gündüz uyutma mecbur uyumak zorunda kalır geceleri