Kızlar doğum yapalı 50 gün oldu . (Sezaryen) 2 gün önce öyle bir kasıklarım ağrıyordu ki dedim kesin regl olcam bel ağrımı söylemiyorum bile … Lavaboya gittim iç çamaşırıma parça düşmüş sümüksü ve kahverengi . Peçeteye de geldi . O şeyler aktıktan sonra ağrım hafifledi . Şimdi yine başladı kasık ağrım . İdrar yolu enfeksiyonu mu sizce yoksa Regl habercisi mi?