Yarenysra 10 gündür yine iyimiş
Benim bebeğim 23 ay boyu dünyaya geldiğime pişman etmişti
23 ayda 10 yıl yaşlandım gibi hissediyordum artık.
Yapacak bir şey yok er ya da geç düzelecek kimsenin önerisi çözüm olmaz bu uyku konusunda
Neler yapmadım ne dualar etmedim ki . Bi Allah bilir çözüm olmadı