efnosunannesi ya yediğiniz birşey bebeğinize alerji yapıyor yada arkadaşların dediği gibi isilik. Yenidoğanlarda çok yaygın. Şimdi bizimde ailede bir bebeğimiz oldu yaklaşık 40 günlük ve doğduğundan beri var,kalında giydirmez annesi alışsın diye. Doktor lekeleri doğal karşılamış ve kızarıklıklar varken bebek yagini sürme demiş. Ama her bebeğin durumu kendine özel. Bir doktora yada aile hekimine gösterin içiniz rahatlasin