Esra977 canım kundak yapmanda fayda var. bebisler dünyaya adaptasyon sürecinde zorlanıyorlar ve anne karnındaki dar ve konforlu alanlarindan çıktıkları için korkuyorlar. O yüzden bu süreçte kundak çok faydalı kundagi seviyorsa cok güzel. Hem gaz problemi yaşamaz hemde rahat uyur. Hic korkma bebek şuna alışır buna alışır diye düşünme. Senin yapman gereken sey bebegi rahat ettirmek. Emin ol biseye alışmyorlar ben yeri geldi gözüne bez örttüm, yeri geldi kundakladim, yeri geldi ana kucağında sürekli kucakladm, ayagimda salladm, kollarimda salladm ve aklıma gelmeyen daha bircok şeyi yaptm. Hepsine kendisi karar verdi istediği zamanda bıraktı😊