FHKK ilk 2 gün sadece altına yaptı, hiç lazımlığa yapmadı, hatta gitmeyeceğim diye ağladığı bile oldu. Sonra çişini yaptı, kaka yapamadı ona ağladı. Tam öğrendi derken yeniden altına kaçırmaya başladı derken şimdilik iyi gidiyor. Fazla ağladığı zaman tutamıyor bi. Zaten bez çıkınca ne zaman çişi geliyor ne sıklıkla tuvalete gitme ihtiyacı duyuyor anlarsınız