Net olarak şöyle anlatayım ben üşüttüm sanırım yaklaşık 1 haftadır rahatsızım oğlum geçtiğimiz çarsamba 1 yaş aşılarını oldu ve perşembe gününden itibaren ateş yükselmeye başladı 39.5 lara kadar gördük iştahı kesildi halsizleşti hala doğru düzgün uyku düzeni yok devamlı mız mız devamlı ağlıyo 3-4 gün hep hastanedeydi sesi de biraz kısık gibi geldi bana hep bakıldı bişeyi yok dediler aşıdandır dediler kan idrar tahlili verdik temiz çıktı ama dünden beri ara ara öksürüyor hala hiç bişey yemiyo sadece mama içiyo delirmek üzereyim