Bebeğim doğduğundan beridir emerken 5 dk yi çok nadir görmüşümdür.Bu nedenle çok sık emmek istiyor 1 saat içinde 4 defa emmek istediği bile oluyor çünkü memede durma süresi genelde saniyelik.
Şuan saat gecenin üçü ve sinirden altüst olmuş durumdayım.Bebegim tam 3 aylık.saat 21:30 da uyudu ,saat başı kalkıp emdi ve emme süresi zorlayarak anca 1-2 dk. Oda memeyi çekip çekip bırakarak.iki üç defa cokk cokk yapio emmiyor çıkarıyor 2 dk boyunc böyle emiyor sonra basıyor çığlığı emzik istiyor.onunla sakinleştikten sonra tekrar memeyi sunuyorum çok nadir de olsa 1 dk emiyor ve gerisi yine emzik.!!! Günümüz gecemiz hep böyle geçiyor.surekli ön süt emmekten son 1 ayda sadece 400 gram almış.🥺 napicagmi bilmiyorum.bu durumu yaşayan anneler varmı?
Not: Biberon almadığı için sağıp veremiyorum