Ynianne Kızlar fazladan yaptığım sebze pürelerini dolapta nasıl saklamalıyım. Mama kavanozlarına koyup dolaba koyuyorum bişey olur mu. Sıcakken mi soğuyunca mı koymalı bilgisi olan var mı
Mmrryy Ynianne sıcak koyulmamalı. Yemeği bile soğuyunca koyuyoruz dolaba. Bi de ben de 2.günden sonra vermiyorum 🤷🏻♀️
Buketpoyraz Ynianne soğuduktan sonra mama kaplarına koyup saklayabilirsin en fazla 2 gün . Saklama kabı da olabilir
Rmys11 Hava almayan vakumlu bı kaba koyup benmari usulü yapabilirsiniz ancak içinde et türevi varsa tencerede kaynatinki bakteriler ölsün