Asel060519 valla canım kızım bugun 40 günlük şükür kilosu 5 kiloya yakın 3250 den çıktık şöyle söyliyeyim bebelac denedim aptamil denedim hiç biri bebevita gibi değil olamazda hatta benim kızım beni emmiyordu ne zaman bu mamaya başladım gazsız, tadsız kızım beni emmeye başladı direk şükür yani bu mama bana göre tek 🤗