Kizlar hayırlı sahurlar olsun benim 5bucuk aylık bebeğim var ama biraz gevşek gibi hani kollarını oynatıyor ama çok değil yüz üstü yatirinca başını tık tutuyo ama çok değil hemen ağlıyor demem suki her aşıya goturdugumde hemşire hiç vitamin dekan vermiyor acaba ondan mı daha rahat durmuyor herşeyi tutuyor ağzına götürüyor oynuyor ama ben bir türlü rahat değilim 5aylik bebeklere bakınca çok rahat duruyolar benimki öle dehil bide ara ara hareket edince kemik sesleri geliyor neden olabilir acaba beni rahatladın nolur