Ne durumdasınız ben de aynıyım sanırım çocuklar hasta işten izin aldım ama o arada derede gece geç saate kadar telefon baktım şuan basım catliyor güne bir türlü başlayamiyorum çamaşır attım kahvakti falan etti çocuklar ama ben değilim sanki ruhum yaptı onlari