kisiselanaliz ben 1 ocakta hamile kaldim eylul sonunda dogurdum. Yaz sicaklari hamileyken asla cekilmiyor bide son aylara denk geliyor. Cok zordu.. eve geldik merkezi sistem petekler yanmiyor ama bebek icin soguk ufo yakmak zorunda kaldik cunku evler buz gibiydi. Lohusalik da evde gecmiyor soguk diye korkup bebiside cikaramiyorsun.. mutlaka hergun bebekle kisa yuruyusler yapmak isterdim ikimizede cok iyi gelirdi o donem ama iste soguktan cikarmak da istemiyosun oyuzden bu takvimi hicc begenmedim ben. Bide mevsim gecisi diye bebege kiyafet de cikmamis oluyor alisveris kismida zor oluyor.. ben mesela biseyler almak istiyodum 6 7 8 aylik hamileyken ama hep yazlik seyler oluyor magazalarda. Oda cok sikintili olmustu..
En guzeli nisan mayista dogurmak olur sanirim