Merhaba güzel anneler benim kızım 8 aylık ve doğduğundan beri su hep içirdim ama şuan içmek istemiyor biberon almıyor hep emdiği için bardaktan veriyorum iki yudum alıyor bırakıyor ilerde hiç alisma diye korkuyorum emiyor ama yediği ek gıda kadR su içmesi lazım diyorlar bilmiyorum sizin bebisleriniz iciyor mu