İlk 4 5 aya kadar çok güzel uyuyan bebeğim sonra çok kötü oldu. Şuan 7 aylık. Artık ağlaya ağlaya uyuyor. Uyuduğunda bile ağlıyor resmen bağıra bağıra uyuyor. Gece emmeye kalktığında bida uyumuyor aradan biraz zaman geçiyor tekrar uyutmaya çalışıyorum onu uyuturken ben uyuyakalıyorum sonra bacaklarım ağrıyor artık sallamaktan 🥲 niye böyle yapıyor bilmiyorum. Kakasını falan da yapıyor