Bagırsak geriliği diye bir şeyi yenidoğan bebeklerde ilk kez duyuyorum zaten ilk 3 ay bebeklilerin bağırsak florası oluşmadığı için ne gaz nede tuvalete çıkamıyorlar benim kızım hem meme hem mama gidiyorduk yeri geliyordu 8 gün tuvalete bile çıkmadı 3, ayda düzeldi şimdi de ne yese tuvalete çıkıyor bez yetişmiyor