Alper_1026 merhaba doktorunuz ne dediyse onu dinlemenizi tavsiye etmekle beraber şunu söyleyeceğim, anne hamile kaldığında vücut mide bulantısı iştah kesilmesi gibi durumları devreye sokar ki biz daha az yemek yiyelim, bunun sebebi de vücut aşırı yemekle, yemeği sindirmekle uğraşmayıp yani ona enerjiyi daha az harcayıp bebeğe bebeğin tutunmasına daha çok enerji harcarmış. bu arada az yediğimizde eğer varsa vücudumuzda bir yandan toksik maddeleri de arındırırmış, bebeğe daha sağlıklı bir vücut ortamı sağlamak için. bu yüzden orucun çok da etkileyeceğini sanmam, ama tabi siz bilirsiniz. bir de emziriyor musunuz bunu merak ediyorum