10 aydır sol göğsüm hala sis. Denemediğim yöntem kalmadı kaç kutu antibiyotik kullandım artık hatırlamıyorum yok düzelmiyor. İlk 6 ay anne sütü alabilsindi bebeğim hedefim buydu şimdi 1 yaşa kadar hedef koydum çok zor Allah yardımcımız olsun. Doktor süt fazlalığından olduğunu söylüyor geçmiyor bir türlü