Kızlar 6 ay oldu doğum yapalı 40 ımdan sonra hemen regl oldum öncesinde 7 gün yoğun kanamalı yoğun derken olması gereken gibi olan regl ım şuan 3 4 güne düştü ve aşırı az geliyo sebebi nedir tam boşaltması için ne yapmam gerekir aşırı şişkinlik var karnım 5 aylık bebe var gibi