Neseuygar08 Bisracinarkartal ilk hamıle olduğumu ogrendıgım testi, kağıdı 9 ay boyunca gıttıgım her kontrol kağıdından tut utrasyon görüntüsü doğumda kolumuza takılan bıleklık göbek bağı kestıgım ilk saçı ılk emzıgı herseyını bı kutuda saklıyorum ❤️ Büyüyünce gosterıcem 🥰
kuzey-21 Bisracinarkartal emziği saçı hastanede koluna taktıkları şey göbek bağı ultrasonlar bile duruyor çok güzel bir anı 💗
Minisnannesi Bisracinarkartal kızım yedi bile emzigini 16 aylık disleri cikinca kemire kemire ta dibinden kopardi bende attim 3 tanesini oyle yedi emzikleri 2 si kayboldu 2 tane de şu an kullaniyor dönüşümlü 7 emzik hangi birini sakliyim ki 😂
agns Bisracinarkartal 7 yaşında oğlumun tüm emzikleri bir kutuda şimdi de kızımınkileri saklıyorum eskidikçe
Saremmmm Bisracinarkartal yoksa o tiktok videosu size mi aitti mavili bı emzik vardı aaa ne güzel fikir demiştim