Bisracinarkartal Kızlar bebeğimin ilk emzigi deforme olmuştu bende emme yerinden kesip Mıknatıs yapıştırıp dolaba astım :) Böylelikle anı kalıyor bana 💗 ☑️sizlerede fikir olsun☑️ Peki ya siz sakliyormsunuz yoksa attinizmi??
Tugce Linailkay yaa ben çok üzülüyorum öyle ilanlara. Sizin eskitip sağlıksız gördüğünüz şeyi başkası yavrusuna veriyor 😣 yanlış anlamayın lütfen. Gerçekten üzülüyorum
Bebegimm1 Bisracinarkartal hiç aklima gelmedi bu postu kucukkenn okusaydim bende saklamak isterdim ama olsun emzigi biraktigi gun o emzigi saklicam 🤣🤣
Sarelinagis Bisracinarkartal Kaybettik bulsam saklayacaktım bende hicbirseyini atmam hepsi anı kutusunda 😊