Aysecik2020 Sedanindenizi ben çok memnunum çok rahat hatta küçük kızıma aynısnı almadğma pişman oldum bi ton para verdim hiç rahat değil onunda markası casual
Sedanindenizi Linailkay Pusete sigmiyor artik benimki simdiye kadar onu kullandik ama buyudu artik. 9,5 aylik pusete sigmiyor.