Basak2811 Merhaba, benim kızımın da geçen aydı doğum günü malum pandemi dönemindeyiz o yüzden sadece eşimin ailesi ve kendi ailemi çağırdım 17 18 kişiydik. Balon zinciri ve balonlar ile duvarı süsledim, İyi ki doğdun yazılı afiş bayrak astım, 1 yaş helyum balon aldım masanın ayağına bağladım. Pasta üzerine happy birthday yazılı mumluk süs aldım. Bir de kızıma 1 yaş yazılı simli süslü taç aldım. Pembe karton tabak bardaklar peçeteler aldım. Yiyecek olarak da pasta yanına tatlı tuzlu kurabiye, poğaça, kısır, yaprak sarma, 2 çeşit de börek yaptım 🌸 Doğum günü kutlu olsun miniğin şimdiden nice sağlıklı mutlu yılları olsun annesi 🌸