Mervan-21 Selam ben bebeğim 3,5 aylıkken dişimi çektirmek zorunda kaldım, aeninle aynı durumdaydım. Doktorum çenemin uyuşukluğu geöene kadar emzirme dedi doktora gitmeden önce iki göğsümü de sağdım öyle gittim. Zoktordan geldiğimde de sağdım o sütümü döktüm. Maalesef uyuşturucu iğne yaptıkları için emzirmeyi önermiyor çoğu doktor. Max 2,5 3 saati gözden çıkarıcaksın :( geçmiş olsun