Arslann bizde de aynen öyleydi hatta öğürmeye başlıyordu bazen. Kilo alımı çok azdı ben tek göğüs emziriyordum. Bende mama başladım merak etmeyin . Ama bir ayda bir kutunun belki de yarısı anca bitiyordu. Yani ihtiyaç olmadıkça vermedim mama. Zaten sütte olsa mama da olsa en fazla 50 CC iciyordu hep. İştahsız bir bebiş benimki. Ama şimdi sürekli emmek istiyor. Mamayı azaltıp eski düzeninize dönebilirsiniz bence ,🌼