Merhaba arkadaşlar kızım 2 ay 18 günlük 2. Aya girmeden önce kakasını yapmada zorlanmıyodu nerdeyse her gün yapıyodu 3-4 günde bir yapıyo o zaman da baya fazla yapıyo bu durum endişelendirmeye başladı doktorumuza daha sormadık bu hafta gidicem aklıma takıldı bilen varsa yazabilir mi normal mi bu durum her gün yapması gerekmiyor mu bezini her açtığımda dolu dolu çiş yaptığını görüyorum
geceleri çok zorlanıyo yavrum ıkınıp duruyo