Benim bebeğimde böyleydi, kolik bebekler emzirdiğinde yatırır yatırmaz tekrar ağlarlar…
Mesela ben emzirtorm tam yatırıcam altına yaptığımdan uyumuyo değiştiriyorum bu sefer hıçkırık tutuyor ağlıyor yine uyumuyor, aşırı gazlı bir bebekti gaz damlası işe yaradı Allahtan, ara sıra uyumuyor ama şimdilik iyi ilk zamanlar benm bebeğimde sizin dediğiniz gibiydi… bebeğim altına bir iki kere çil yapsn bezi değiştirmemi istiyordu ve uyumuyordu prima kullandığımız halde 🤷🏻♀️ Bazı bebekler altı kupkuru ve karnı tam tok uyumak ister mesela gazı çıkınca onun yerini doldurmaya tekrar emipte uyurdu ağlardı gaz çıkınca tekrar emzirmezsem ya da kaka yapınca miğdesi boşalınca yeni emzirmiş olsamda emzirmeden uyutamazdım öyle yani canım örnek olsun aklında bulunsun bu durumlarıda değerlendir diye yazdım bende sana…