MerveEliz23 kisiselanaliz ahaha bu ben 😂🤦🏻♀️ Bizde bi üç ay rahat kazıklandık sonda trendyoldan almaya baboşladım düzenli oradan sipariş veriyorum genellikle 300-350 TL ye 800 gr dan üç pakt alıyorum
nurus91 Melekkanne ah bacım benim oğlumda öyleydi beni 5 ay emdi bıraktı sonra mamayı da içmedi iştahsız çocuk çok zor şu an 27 aylık bir kere acıktım dediğini duymadm hala iştahsz
MerveEliz23 Sudetunaaa Allah Allah bu döngü de ne varsa bu ara hiçbir bebeğin iştahı yok 🥺 bende ek gıda da iki üç kaşıklık hep besleyici bişeyler yapmaya çalışıyorum iki kaşıkta olsa yarar ona diye vitamin kullanıyor musun
MerveEliz23 Sudetunaaa hmm bende ocean ın Demir ve d vitaminini kullanıyorum geçenlerde bi hafta kadar da probiyotik kullandım. Jersey inek sütünü duydun mu bilmiyorum mesela ben onu alıp mayalıyorum o da bol vitaminli
Defneda_m Kafam neden Bebelac Gold u bıraktınız bende ilk aptamillr başladım sanki daha çok kabız yapıyor diye Bebelac a geçtim
0123 @Melekkanne doğru değil ama bi eline telefonu al bebek şarkıları ac youtubeden bi elindedir biberon olsun onu izliyo osekil iciyo bnmki yok sa 40 ta birakiyo
Yagizmomss Sudetunaaa kilo alması için pirinç ünlü muhallebi yapıp içine cicibebe ve 3-4 kaşık mama koyabilirsiniz Bizdede mama reddi var bu şekilde yedirebikitoeum bazen içine muz falanda ekliyorum