3 gün önce doğum yaptım emzirmemde bir sıkıntı yoktu dün görümcem sütun az diyip pompayla çekmeye çalıştı şu an emzirirken oturup ağlıyorum inanılmaz yara oldu kanamasından emziremiyorum sütüm surekli akıyor lansinoh kullanıyorum ama fayda etmedi ne kullanıp bir an önce iyileşmesini sağlayabilirim sizden akıl istiyorum