Merhaba hanımlar iyi akşamlar bugün bı tanıdığımız bisy diyince merak ettim sormak istedim sizlere benim oğlum var 1.5 yaşında oğlum doğduğu zaman aynı eşime benziyordu şimdi ise aynı bana benziyor komşumuz bugün oğlumu görünce oğlan anneye dönerse kızın olur dedi ilk defa böyle bisy duydum merak ettim doğruluk payı var mıdır 😅