Kızlar oğlum neredeyse 3 gündür mukuslu kaka yapıyor. Dün götürdüm doktora diş yüzünden olur böyle dedi, diş çıkarma dönemi çok seli var eli ağızında ağlıyor ama bu kaka çok uzun sürdü. 6,5 aylığız diş bizi mahvetti.. Bi saatte bazen de yarIm saatte bir bez alıyorum hafta sonuna resmî tatile denk geldi çocuk doktoruna da gidemedik başına gelen var mı böyle bi durum neyden olur nasıl geçecek ?