Sinem_burkay Ben 22 yaşındayım 1,5 yaşında oğlum var 2 ye girecek az kaldı Benim diyeceğim 2. Çoçuğu getirip beraber mi büyütmek yoksa 4 yaşında mı getirmek sizce ?
Nuduu Sinem_burkay 2. Cocugu dusundugunuze gore hemen yapin beraber buyurler ben sahsen dusunemiyorum 2.
melikeeomeer Sinem_burkay benim oğlum 18 aylık şu an maddi ve manevi yönden 2. Çocuğu düşünemiyorum eğer durumum iyi olsaydı ve çalışmıyor olsaydım hemen yapardım ama şu şartlar şu ekonomide oğlumun bi 8-9 yaşına geldiği zaman diye düşünüyorum 😅
Derya52 Sinem_burkay benım oglum 21 aylıktı, ikinciye hamile kaldığımda ben hiç zorlanmadım, ikisi bir arada büyüdü.
kaganege Sinem_burkay Bebegin hareketli değilse ve 2.cocuk fikrin varsa gerçekten yap okul anaokulu çağına kadar beraber büyümüş olurlar. Ama bebeğin hareketiyle cok cok zorlanirsin. Dogur biz bakarız diyenler hemen kaçıyorlar tek başına cok zor oluyor. Benim oğlum cok hareketli 2.cocuk hep hayalimdi ama cesaret edemiyorum valla😇
Sinem_burkay Ya aslında etrafındakiler getir beraber büyüsün diyip duruyor ben de çok kararsızım çok zor
sevim_kos Sinem_burkay etrafı dinlemeyin. Etraf kendi büyütecek gibi sürekli çocuk ister nedendir bilmem. Tamamen sizin maddi ve manevi yönden hazır olmanız önemli. Eğer maddi gücünüz ve enerjiniz varsa birlikte arkadaş gibi büyürler. Ama hazır hissetmiyosanız elalem yüzünden yapmayın.
kaganege Sinem_burkay Yaşın cok genç 🤍 acele etme annelik hormonlarından heves ediyorsun,arada banada oluyor 😂
MinikPrensesannesii Sinem_burkay oğlum 18 aylıkken kızımı öğrendik aralarında 27 ay var oğlum 4 yaşında kızım 22 aylık olacak beraber büyüdüler zaten tayinciyiz aileler uzak o yüzden oğluma arkadaş oldu 🥰😊
lanadelmiyav Sinem_burkay ikinci çocuk düşünmüyoruz şuan için ama düşünüyor olsaydık en az dört yıl sonra olsun isterdim
ebz09 Siz içten içe buna heves edip istiyorsanız eğer insallah en yakın zamanda gelir o bebis Zaman ve yas farkının önemi yok her dönem ayrı ayrı kolay ya da zor olabilir
Mbebeh Sinem_burkay Bizim kardeşimle aramızda 1 buçuk yaş var ve bn aşırı karşı olduğum için üçünun de araları 6 yaş 😊 Hep sen ablasin diye büyütüldüm hâlbuki abla 5 ise kardeş 4 yaşındaydı.. O küçük dedi hep annem.. Oyuzden asla çocuklarıma haksızlık yapmak istemedim. Bir çocuğun henüz kndini bilmeden anne babasının ilgisine ve bakımına çok daha fazla muhtaçken 2. Bir çocuğun olmamasından yanayım.
Sinem_burkay Mbebeh evet ikinci gelrse diğeri ilgisiz kalır diye kormuyo değilim bakalım herseyin hayırlısı
Ravzayucel Sinem_burkay dusunuyosanz hemen yapin derm 4yas en yanls zaman okul doneminde kucuk bebek olmasi cok zor