Merhaba, bebegim 2,5 aylık sol ayak 4. parmagında eğrilik var yani 3. parmagin altina dogru duruyor digerleri gibi düz degil ayni durumda olan annelerimiz var mı acaba ? Çocuk doktorumuza sordum düzelir dedi düzelmezse ortopedi dr ufak cerrahi işlemle düzeltir dedi sorun degil bu dedi. Böyle bir durumla karşılaşan varmı? Cevaplarsaniz sevinirim