Comologgo Düzenli gittiğiniz bir çocuk doktoru yokmu ? Buna doktorla birlikte karar veriliyor. Bazı doktor 5.5 ayda başlatır bazısı 6. En erken 5 te başlatır ama bu çocuk emiyor mu mama mı alıyor yada kilosu az mı fazla mı ona göre karar verilir. Benim yeğenim sadece anne sütü alıyordu,çok kiloluydu dojtoru ek gıdaya 7.ayda geçirdi mesela…
Buna komşunun bebeğine göre yada forum annelerinin baslama zamanına göre düzenlemeniz çok yanlış olur. Çocuk doktoru size en doğru baslama zamanınızı söyleyecektir. ❤