Merhaba sevgili anneler iki ay önce kansizlik vardı tekrar tahlil yaptırdım bir de adet sonrası yaptırdım belki bu yüzden de olabilir yine düşük çıktı üç ay daha ilaca devam et dedi eğer böyle devam ederse bı kontrol amaçlı mide ve bağırsak için dahiliyeye gidersin dedi aile hekimi umarım.duzelir bu durumu yaşayan düzelen var mı mide ve bağırsakda umarım bişi yoktur olsaydı bende anlardım diye düşünüyorum umarım.duzelir bu testlere gerek kalmaz