Sennur2218 Merhaba çok geçmiş olsun. Postunuzu gördüm ama ne durumdasınız merak ettim. Pil çok zararlı diye biliyorum bu kadar gün beklenmemeli bekliyor musunuz hala? Başka bir hastaneye gidemez misiniz bu doktor da iş yok belli ki. ☹️
0055500 Sennur2218 çok teşekkür ederim canım başka doktora götürdük acil ameliyata aldılar bağırsağa işlem yapıldığı için 5 gün hastanede yattık çok zorlu bir süreç atlattık şimdi iyi çok şükür 🥺
0055500 1289 canım Allah razı olsun ama maalesef çıkmadı apar topar ameliyat a aldılar bağırsağa işlem yapıldığı için 5 gün hastanede yattık şimdi iyi çok şükür ki 💕
zarifbirhanim 0055500 İki gün olmuş ama naptiniz, bebeğiniz nasıl? Biz iş yerinde saatlere pil takıyoruz yeri geliyor akıyor piller. Komple mekanizmayı yakıyor. Pil hafife alınacak bir şey değil. Mutlaka hastaneye gidin gitmediyseniz
Sennur2218 0055500 ah çok üzüldüm onunla geçmiş olsun. Diğer doktor hakkında bir şey yaptınız mı? Şikayet edin. ☹️
bikerem 0055500 pil degil para yutmustu 13 gun cikmadi,endoskopi kolonoskopi lavman yapildi,hastanede ksldik o gunde cikmasa acik ameliyat olacakti kizim. ki pil daha tehlikeli neden bekletiyorlar
0055500 bikerem eşimin işinden dolayı başka bir şehirde yaşıyoruz canım buradaki doktorlar doktor olsa ne yazar Samsun’a gönderdim filmlerini acil ameliyat a çağırdılar apar topar gittik açık ameliyat oldu bağırsağa işlem yapıldığı için 5 gün hastanede yattık çok zorlu bir süreç atlattık şimdi iyi çok şükür ki
Claptonee 0055500 geçmiş olsun tekrardan ameliyat yorumunu sonradan gördüm. Diğer doktor hakkında bence cimer e veya beyaz kod a bilgi verin.benim bildiğim pil öyle beklenmez. O doktoru bı silkelesinler. Mutlaka şikayetçi olun. Ardını bırakmayın o bunlara sebep olan kişi oldu. Allah korumuş yavrunuzu. Ne çok hasta var ona giden kimlere neler diyordur.