kuzey-21 arasegeninannesiii 1 yaşında verdim de çok değil sadece 1-2 kere cici bebe ile ıslayıp verdim başka da vermedim biberon kullanmıyor veremiyorum öyle 😃
arasegeninannesiii kuzey-21 pekii alerji durumu gibi birşey oldu mu ☺️ benim bebeğimde 8.5 aylık şuan etrafımdakiler ver şimdi bişi olmaz olursa vermezsin dedi bende merak ettim veren var mı diye
kuzey-21 arasegeninannesiii yok olmadı ama süt için 1 yaşı bekleyin diyorlarya bence bekleyin erken sizin. Çevreye bakarsanız çoğu şeyi yaptırır size.