Bsrln Merhaba 7 aralık 2021 de sezeryan dogum yaptım şimdiye kadar 3 defa adet oldum çok fazla geldi bana sizce normal mi doktora görünmeli miyim düşünüyorum da 40 ım 17 ocakta çıktı 17 ocaktan bu yana 3 defa 6 şar gün adet olmak çok fazla geldi bana
Busrabektass Bsrln Bende 6 Kasım 2021 de dogum yaptım 2 ay sonra adet oldum, o günden beri düzenli adet oluyorum.Bir sankıcası olacağını sanmıyorum gayet normal bir şey.
Umutmomss Bsrln 25 ekimde doğum yaptım. Lohusalığım kanaması vs bitince regl oldum. Hala daha düzenli oluyorum🙄
goktug_064650 Bsrln 6 Ağustos ta yaptım doğum ama bir kere bile yarım bile çeyrek bile leke bile gelmedi 😂 iyi bişey mi bilmiyorum ama doktor hemen de olabilirsin 1 yıla kadar olmayadabilirsin düzensiz de olabilir düzenli de gelebilir demişti bence durumunuz normal ama içiniz rahat etmiyorsa bir kadın doğuma gidin
Sasymuffin Bsrln canım bende ocakta doğum yaptım şubatta çıktı kırkım iki kez yoğun bir şekilde oldum bana da sık oldum gibi geliyor, kadın doğuma kontrole gidince soracağım inş
Meg Bsrln Bence iyi bişey olmamak daha kötü sanki şişiriyor sinir yapıyor gibi hissediyorum ben. Adet olunca rahatlıyorum belki psikolojikte olabilir. Ben 18 şubatta adet olup hemen sonrasında hamile kalmıştım. 9kasımda doğum yaptım tekrar tam 18 şubatta adet olmuştum tam 1 yıl sonra. Tuhaftır😂
Bsrln Meg iyi evet ama sanki halsiz oluyorum gibi ondan merak ettim bende kan degerlerim normaldi aslında en son baktırdığım da